22 de juny 2009

Me in the Sónar 2009

Del meu pas pel Sónar 2009, el passat divendres, me'n guardaré el record d'haver vist en directe els La Roux (genial la veu de la cantant i el so electrònic dels vuitanta) i l'incombustible siri Omar Souleyman (amb ulleres fosques, palestí blanc i vermell embolicat al cap i les lletres en àrab, inoblidable com se'ns va posar a tots a la butxaca ja amb la primera cançó).

Cal destacar també que hi vaig anar enmig de treballs, reportatges i articles varis que havia d'escriure per ja mateix. Tocava despiporrar-se, i així ho vam fer en aquesta meravella que és el SónarDia. Entres, com va ser el cas, a les 16h de la tarda, quan la ciutat encara bull (en tots els sentits) i t'hi deixes perdre. Suor, alcohol, molta penya mig despullada però arreglada, i molts, molts decibels. I jo amb xancletes, ulleres de sol i la camisa oberta a mig pit. Van ser 5 o 6 birres, i sortir-ne a les 22h, absolutament borratxo però feliç. Una festa de puta mare.




7 mojitos entre 2 persones, toca a 3 i mig per cap

Els altres que no tenien preu van ser els dos de la foto (que vaig fer jo mateix). Simpatiquíssims, parlaven anglès i portaven unes ulleres de sol una mica estrambòtiques que, malgrat tot, venien que ni pintades, tenint en compte la situació. Però el més important era que entre els 2 aguantaven 7 mojitos (3 un, i 4 l'altre, com es pot veure). Anaven somrient i ballant, mentre xuclaven, ara d'un got, ara de l'altre. Un truc que provaré algún dia: en comptes d'anar al bar cada mitja hora, hi vas una sola vegada i t'ho beus tot de cop. Taja assegurada, jeje. Salut i bona revetlla de Sant Joan a tothom.